کتاب در یک جمله

  • مینیمالیسم دیجیتال فلسفه ای از فناوری است که در آن شما زمان آنلاین خود را بر روی چند فعالیت با دقت انتخاب شده متمرکز می کنید که از چیزهایی که برای آنها ارزش قائل هستید پشتیبانی می کند.

پنج ایده بزرگ

  1. مینیمالیسم دیجیتال: “فلسفه استفاده از فناوری که در آن شما زمان آنلاین خود را بر تعداد کمی از فعالیتهای انتخاب شده و بهینه سازی شده متمرکز می کنید که به شدت از چیزهایی که برای آنها ارزش قائل هستید پشتیبانی می کند ، و سپس خوشبختانه همه چیز دیگر را از دست می دهید.”
  2. رمزگشایی دیجیتال: عملی است که در آن قوانین فناوری خود را تعیین می کنید ، یک استراحت سی روزه می گیرید و فناوری را دوباره معرفی می کنید.
  3. محرومیت تنهایی: حالتی که در آن شما تقریباً صفر را با افکار خود در تنهایی و عاری از ورودی ذهن های دیگر می گذرانید.
  4. پارادوکس رسانه های اجتماعی : رسانه های اجتماعی باعث می شود احساس کنید که متصل و تنها هستید ، شاد و غمگین.
  5. اصل بنت: عملی که در آن شما فعالیت های پرمحتوا را بر مصرف غیر فعال ترجیح می دهید ، از مهارت ها برای تولید چیزهای با ارزش در دنیای فیزیکی استفاده می کنید و به دنبال فعالیت هایی می گردید که نیازمند تعاملات اجتماعی ساخت یافته در دنیای واقعی است.

خلاصه مینیمالیسم دیجیتال

معرفی

نیوپورت متقاعد شده است که ما به “یک فلسفه کامل استفاده از فناوری ، ریشه در ارزشهای عمیق شما داریم ، که پاسخهای روشنی به سوالات مربوط به اینکه از چه ابزارهایی باید استفاده کنید و چگونه باید از آنها استفاده کنید و به همان اندازه مهم ، شما را قادر می سازد تا با اطمینان خاطر پاسخ دهید. همه چیز را نادیده بگیرید. “

مسابقه تسلیحاتی جانبی

مردم به دلیل تنبلی تسلیم صفحه نمایش نمی شوند ، بلکه میلیاردها دلار سرمایه گذاری شده است تا این نتیجه اجتناب ناپذیر باشد. “

این بحث نیوپورت است که بررسی “دوست داشتن” سیگار کشیدن جدید است.

اعتیاد به عنوان شرایطی تعریف می شود که در آن فرد از یک ماده یا رفتاری استفاده می کند که اثرات مفید آن انگیزه ای قانع کننده برای پیگیری مکرر این رفتار با وجود عواقب زیانبار ایجاد می کند.

پس از مرور ادبیات روانشناسی مربوطه و مصاحبه با افراد مرتبط در دنیای فناوری ، نویسنده آدام آلتر دریافت که:

  • فن آوری های جدید ما به ویژه برای تقویت اعتیاد رفتاری مناسب است. و
  • در بسیاری از موارد ، این ویژگی های اعتیادآور فناوری های جدید ویژگی های طراحی دقیق طراحی شده هستند.

شرکت های فناوری اعتیاد رفتاری را از طریق موارد زیر تشویق می کنند:

  1. تقویت مثبت متناوب ؛ و
  2. انگیزه تأیید اجتماعی

مینیمالیسم دیجیتال: حداقل راه حل

نیوپورت مینیمالیسم دیجیتال را چنین تعریف می کند : “فلسفه استفاده از فناوری که در آن شما زمان آنلاین خود را بر تعداد کمی از فعالیتهای انتخاب شده و بهینه سازی شده متمرکز می کنید که به شدت از چیزهایی که برای آنها ارزش قائل هستید پشتیبانی می کند ، و سپس خوشبختانه همه چیز دیگر را از دست می دهید.”

نیوپورت می نویسد: “مینیمالیست ها بدشان نمی آید که چیزهای کوچک را از دست بدهند.” “چیزی که آنها را بیشتر نگران می کند ، کاهش چیزهای بزرگی است که آنها قبلاً با اطمینان می دانند زندگی خوب را خوب می کند.”

اصول مینیمالیسم دیجیتال

  • اصل شماره ۱: “مینیمالیست های دیجیتال تشخیص می دهند که بهم ریختن زمان و توجه آنها با دستگاه ها ، برنامه ها و سرویس های زیاد ، هزینه منفی کلی ایجاد می کند که می تواند مزایای کوچکی را که هر مورد به صورت جداگانه ارائه می دهد ، تحت تاثیر قرار دهد.”
  • اصل شماره ۲: “مینیمالیست های دیجیتال معتقدند که تصمیم گیری در مورد یک فناوری خاص از چیزی که برای آن ارزش دارد پشتیبانی می کند ، تنها اولین قدم است. برای به دست آوردن تمام مزایای بالقوه آن ، لازم است در مورد نحوه استفاده آنها از این فناوری به دقت فکر کنید. “
  • اصل شماره ۳: “مینیمالیست های دیجیتال رضایت قابل توجهی را از تعهد عمومی خود نسبت به تعامل بیشتر با فناوری های جدید بدست می آورند. این منبع رضایت مستقل از تصمیمات خاصی است که آنها می گیرند و یکی از بزرگترین دلایلی است که مینیمالیسم برای تمرین کنندگان آن بسیار معنی دار است. “

رمزگشایی دیجیتال: روشن (سریع) تبدیل شدن به مینیمال

در اینجا نحوه نیوپورت آنچه را که او می نامد ، شرح می دهد :

یک دوره سی روزه را کنار بگذارید و طی آن استراحت خود را از فناوری های اختیاری در زندگی خود استراحت کنید. در طول این تعطیلات سی روزه ، فعالیتها و رفتارهایی را که به نظر شما رضایت بخش و معنی دار است کشف و کشف کنید. در پایان تعطیلات ، فناوری های اختیاری را دوباره وارد زندگی خود کنید ، از یک صفحه خالی شروع کنید. برای هر فناوری که دوباره معرفی می کنید ، تعیین کنید که ارزش آن در زندگی شما چگونه است و چگونه به طور خاص از آن استفاده خواهید کرد تا این ارزش را به حداکثر برسانید.

سه مرحله برای فرایند رمزگشایی دیجیتال وجود دارد:

مرحله ۱: قوانین فناوری خود را تعیین کنید

  • “دستگاه دیجیتالی دیجیتال عمدتا بر فناوری های جدید تمرکز می کند ، که برنامه ها ، سایت ها و ابزارهای ارائه شده از طریق صفحه کامپیوتر یا تلفن همراه را توصیف می کند. احتمالاً باید بازی های ویدئویی و پخش ویدئو را نیز در این دسته قرار دهید. “
  • “از هر کدام از این فناوری هایی که” اختیاری “می دانید ، سی روز استراحت کنید-بدین معنی که می توانید بدون ایجاد آسیب یا مشکلات عمده در زندگی حرفه ای یا شخصی خود از آنها فاصله بگیرید. در برخی موارد ، شما به طور کلی از استفاده از فناوری اختیاری خودداری می کنید ، در حالی که در موارد دیگر ممکن است مجموعه ای از روش های عملیاتی را تعیین کنید که دقیقاً زمان و نحوه استفاده از فناوری را در طول فرآیند تعیین می کند. در پایان ، لیستی از فناوری های ممنوعه همراه با روش های عملیاتی مربوطه در اختیار شما قرار می گیرد. این را بنویسید و در جایی قرار دهید که هر روز آن را ببینید. شفافیت در مواردی که مجاز به انجام آن هستید و مجاز به انجام آن نیستید ، کلید موفقیت آن است. “

مرحله دوم: یک استراحت سی روزه داشته باشید

  • وی گفت: “احتمالاً یکی دو هفته اول دستگاه دیجیتالی دیجیتال خود را دشوار می بینید و با اصرار برای بررسی فناوری هایی که اجازه بررسی آنها را ندارید مبارزه می کنید. با این حال ، این احساسات از بین می روند ، و این احساس سم زدایی در نتیجه زمانی که زمان تصمیم گیری های واضح در پایان حلقه زانو فرا می رسد مفید خواهد بود. با این حال ، هدف دستگاه دیجیتال دیزل دیجیتال صرف لذت بردن از زمان دور از فناوری مزاحم نیست. “
  • “در طول این فرایند یک ماهه ، شما باید به طور جدی فعالیتهای با کیفیت بالاتر را جستجو کنید تا زمان خالی با فناوریهای اختیاری که از آنها اجتناب می کنید را پر کنید. این دوره باید یک دوره فعالیت و آزمایش شدید باشد. شما می خواهید با پایان یافتن یک نوع فعالیتی که رضایت واقعی را ایجاد می کند ، دوباره به پایان برسید و به شما این امکان را می دهد که با اطمینان خاطر زندگی بهتری را بسازید – که در آن فناوری تنها نقش حمایتی را برای اهداف معنادارتر ایفا می کند. “

مرحله سوم: معرفی مجدد فناوری

پس از معرفی مجدد فناوری ، از خود بپرسید ،

  • آیا این فناوری به طور مستقیم از چیزی که من عمیقا برای آن ارزش قائل هستم پشتیبانی می کند؟
  • آیا این فناوری بهترین راه برای حمایت از این ارزش است؟
  • چگونه می خواهم از این فناوری در آینده استفاده کنم تا ارزش آن را به حداکثر برسانم و آسیب های آن را به حداقل برسانم؟

برای اینکه یک فناوری اختیاری در پایان دیجیتال دیجیتال به زندگی شما بازگردد ، باید:

  • به چیزی که عمیقاً برای آن ارزش قائل هستید ، خدمت کنید (ارائه برخی مزایا کافی نیست) ؛
  • بهترین راه برای استفاده از فناوری برای ارائه این ارزش باشید (اگر چنین نیست ، آن را با چیزی بهتر جایگزین کنید) ؛ و
  • نقشی در زندگی خود داشته باشید که محدود به یک روش عملیاتی استاندارد است که زمان و نحوه استفاده شما را مشخص می کند.

زمان را به تنهایی سپری کنید: وقتی تنهایی ملت را نجات داد

در فصل ۴ ، نیوپورت مشکلی را به نام محرومیت تنهایی معرفی می کند : حالتی که در آن شما نزدیک به صفر زمان را با افکار خود تنها و بدون ورود ذهن های دیگر می گذرانید.

برای مبارزه با محرومیت از تنهایی ، تلفن خود را در خانه بگذارید ، پیاده روی های طولانی انجام دهید و نامه بنویسید.

روی “پسندیدن” کلیک نکنید

هنگام تعطیلی ، مغز ما نسبت به زندگی اجتماعی خود فکر نمی کند.

از دست دادن ارتباطات اجتماعی ، همان سیستم درد جسمانی را برمی انگیزد.

“رسانه های اجتماعی یا ما را تنها می کند یا شادی را به ارمغان می آورد.”

“هرچه بیشتر از رسانه های اجتماعی برای تعامل با شبکه خود استفاده کنید ، زمان کمتری را به ارتباطات آفلاین اختصاص می دهید.”

هرچه بیشتر از رسانه های اجتماعی استفاده کنید ، زمان کمتری برای تمایل به تعامل آفلاین اختصاص می دهید ، به این معنی که بیشتر احساس تنهایی و بدبختی می کنید. همانطور که نیوپورت می نویسد ، “افزایش های ناچیزی که از ارسال روی دیوار دوستانتان یا دوست داشتن آخرین عکس آنها در اینستاگرام دریافت می کنید ، نمی تواند جبران خسارت بزرگی باشد که دیگر در وقت واقعی با آن دوست صرف نکنید.”

به گفته نیوپورت ، برای موفقیت در مینیمالیسم دیجیتال ، باید با این توازن بین مکالمه -ارتباط بسیار غنی تر و پهنای باند بیشتر که ارتباطات واقعی بین انسانها را تعریف می کند-و ارتباط -تعاملات پهنای باند کم که زندگی اجتماعی آنلاین ما را مشخص می کند-مقابله کنید. راهی که برای شما منطقی است (توجه: نیوپورت تمایز فوق را از استاد شری ترکل از MIT وام گرفته است.)

نیوپورت توضیح می دهد ،

فلسفه ارتباطات محوری استدلال می کند که مکالمه تنها شکل تعامل است که از برخی جهات به حفظ رابطه کمک می کند. این مکالمه می تواند به صورت ملاقات حضوری باشد ، یا می تواند یک چت تصویری یا یک تماس تلفنی باشد-تا زمانی که با معیارهای شری ترکل در مورد استفاده از نشانه های آنالوگ ظریف ، مانند لحن صدا یا صورت شما مطابقت داشته باشد. اصطلاحات. هر چیزی متنی یا غیر تعاملی-اساساً همه رسانه های اجتماعی ، ایمیل ، متن و پیام های فوری-به عنوان مکالمه محسوب نمی شود و در عوض باید به عنوان ارتباط صرف طبقه بندی شود.

برای عضویت در مکالمات محاوره محور ، از کلیک روی دکمه “پسندیدن” یا ارسال نظرات در رسانه های اجتماعی ، ادغام پیام کوتاه و نگه داشتن ساعات اداری مکالمه خودداری کنید.

بازیابی اوقات فراغت: فراغت و زندگی خوب

“یک زندگی خوب ، مستلزم فعالیتهایی است که هیچ هدف دیگری جز رضایتمندی خود فعالیت ایجاد نمی کند.”

“اگر قبل از اینکه به طور قانع کننده ای خلأی را که به شما کمک می کرد نادیده بگیرید ، از بین ببرید ، مزاحمت های دیجیتالی کم ارزش ، تجربه در بهترین حالت غیر ضروری و در بدتر یک شکست بزرگ خواهد بود.”

برای پیروی از آنچه نیوپورت می گوید ، اصل بنت:

  1. اولویت دادن به فعالیتهای تقاضا بر مصرف منفعل ؛
  2. از مهارتها برای تولید چیزهای با ارزش در دنیای فیزیکی استفاده کنید. و
  3. به دنبال فعالیتهایی باشید که نیازمند تعاملات اجتماعی و ساختار یافته در دنیای واقعی هستند.

نیوپورت پیشنهاد می کند سعی کنید هر هفته یک مهارت جدید را یاد بگیرید و در طی یک دوره شش هفته ای از آن استفاده کنید.

به مقاومت توجه بپیوندید: دیوید و جالوت ۲.۰

“اقتصاد توجه” بخش تجاری را توصیف می کند که باعث جلب توجه مشتریان و سپس بسته بندی مجدد و فروش آن به تبلیغ کنندگان می شود.

برای پیوستن به The Attention Resistance:

  1. رسانه های اجتماعی را از تلفن خود حذف کنید ؛
  2. دستگاه های خود را به رایانه های تک منظوره تبدیل کنید.
  3. از رسانه های اجتماعی مانند یک حرفه ای استفاده کنید ؛
  4. رسانه های آهسته را بپذیرید ؛ و
  5. تلفن هوشمند خود را بی صدا کنید